e-mail: irt.plan.roo2@mail.ru

тел. 871832 2-11-40

140500, Ертіс ауданы

Ертіс а. И.Байзаков қөшесі, 14

Жол жүру картасы
Сенім телефоны
8 71832 2 25 38
Бір жылда141972
Бір айда14136
Бір аптада2367
Кеше396
Тәулік4
Температура режимі

Жұмысты талдау

         2017-2018 оқу жылына арналған оқу – тірбие жұмысының қорытындысы

2016-2017 оқу жылы бойы мектеп ұжымы "қазіргі заманғы білім беру құзыреттілігін енгізу арқылы оқушылардың пәндік және әлеуметтік көзқарастарын қалыптастыру" тақырыбында жұмыс істеді.

Мақсатты жүзеге асыруға келесі міндеттер бағытталды:

- оқушылардың мәдениеті мен адамгершілігін өздігінен дамыту және оқыту қажеттілігін оқушы бойында қалыптастыруды жалғастыру:

– оқу-тәрбие процесін ұйымдастыру бойынша жұмысты диагностикалық негізде құру;

- озық педагогикалық тәжірибені кеңінен қолдану;

- оқушыларды оқыту мен тәрбиелеуде тұлғалық-бағдарлы көзқарасты іске асыру;

- мектеп педагогтарын аттестаттау бойынша жұмысты жалғастыру;

- оқушыларды ҰБТ-ға және ОЖСБ-ға, ГИА-ға дайындау бойынша жұмысты жандандыру;

- сабақтарға ақпараттық-компьютерлік қолдау көрсетуді дамыту;

- оқушылардың негізгі құзыреттіліктерін дамыту үшін жағдай жасау.

Мектеп өз қызметінде " ҚР Білім туралы "заңын, жалпы білім беретін мекеме туралы үлгілік ережені, мектеп Жарғысын, әдістемелік хаттарды және ҚР Білім және ғылым министрлігінің бұйрықтарын, облыстық білім басқармасының, аудандық білім бөлімінің бұйрықтарын және білім беру үдерісіне қатысушылардың құқықтары мен міндеттері туралы реттелетін мәселелер шеңбері белгіленген ішкі бұйрықтарды басшылыққа алды.

Нормативтік құжаттарды іске асыру қамтамасыз етілді:

Всеобуч. Мектепте 65 оқушы оқыды, бұл өткен жылмен салыстырғанда 2 оқушыға артық, 101 оқушы оқуын бастады, 105 оқушы бітірді.

Жыл басында және аяғында мектепішілік есепте тұрған оқушылар жоқ. Жыл бойы оқушылар құқық бұзушылық, қылмыс жасаған жоқ. Мектептің 65 оқушысының 58-і жұмыспен қамтылған, бұл 90% құрайды.

 Мектепте аз қамтылған отбасынан 8 оқушы, көп балалы отбасынан 11 бала білім алуда.

 0-4 сыныптар мен аз қамтылған, көп балалы балалардың тамақтануы жалпы оқу қорынан, 5-11 сыныптар демеушілік көмек есебінен қамтамасыз етілді.

"ҚР Тілдер туралы Заңын" іске асыру мектепте іс жүргізу екі тілде жүргізіледі, әдістемелік бірлестіктердің, директор жанындағы кеңестердің барлық хаттамалары екі тілде жүргізіледі, сыныптарда стендтер және фойеде екі тілде ресімделеді.

Мектепте көптілді тұлғаны дайындауды қамтамасыз ете отырып, қазақ, орыс және ағылшын тілдерін оқыту жүргізіледі. Балалардың қазақ тіліне деген қызығушылығын арттыру мақсатында мектепте "Шешендік өнер" үйірмесі, ағылшын тіліне "Англия-ағылшынша" факультативі жұмыс істеді, республикада тұратын халықтардың фестивалі, "Сен тіліңді білесің бе?" викторинасы, қыркүйек айында Тілдер айлығы, қазақ, орыс және ағылшын тілдері апталығы өткізілді.

 Орыс тілінде оқытатын сыныптарда қазақ тілі бойынша білім сапасы 61% - ды құрайды, бұл өткен жылмен салыстырғанда 2% - ға жоғары;

 Орыс тілінде оқытатын сыныптарда орыс тілі бойынша білім сапасы 68% құрайды, бұл өткен жылмен салыстырғанда 4% жоғары;

 Орыс тілінде оқытатын сыныптарда ағылшын тілі бойынша білім сапасы 67%, сапасы тұрақты.

 СӨС 65 оқушыдан, 10 оқушы ауырады, миопия, тыныс алу жолдарының аурулары басым. Жыл бойы созылмалы ауру оқушылар қосылмаған. Алдын алу мақсатында мектеп медбикесі С-витаминизациясын өткізді, алдын алу әңгімелерін жүргізді, стендтер жасады, санбюллетендер шығарды. Толығырақ оқу Н таңғы жаттығу және дене шынықтыру, денсаулық күндерін өткізуді бақылады. СӨС кешенді бағдарламасына сәйкес іс-шаралар өткізілді. Осы іс-шаралардың барлығы өткен жылмен салыстырғанда суық тию ауруларының санын қысқартуға мүмкіндік берді, 2% - ға төмендеді. Жалпы мектепте санитарлық-гигиеналық тәртіп қамтамасыз етіледі: жылу қалыпты жағдайда, үнемі ылғалды жинау және сынып бөлмелерін желдету жүргізіледі.

            Ақпараттандырудың мемлекеттік бағдарламасын іске асыру.Өткен жылмен салыстырғанда интернет сағаттарын пайдалану артып, интерактивті жабдықтарды пайдалану арқылы өткізілген сабақтар саны артқан. Мектептің жас мамандарының интерактивті жабдықтарды пайдаланбауы басты проблема болып қалады, сондай-ақ интерактивті жабдықтарды пайдалану сапасының төмен деңгейі проблема болып қала береді, ол көбінесе иллюстрациялық құрал ретінде пайдаланылады, ал ойлау процестерін дамытуға бағытталмаған. 

          Мектеп құжаттарын жүргізу мектеп әкімшілігінің тұрақты бақылауында болды. Ай сайын сынып журналдары тексерілді, жалпы оларды жүргізу келуі мемлекетте белгіленген талаптарына сәйкес келетін, бірақ учителяМолдабекова А. М. Рахманова Т. с. бірнеше рет педагогтары тамыз кеңесіне қатысуға дайындалуда бұзу: уақтылы толтырып, журнал, исправляли жазу. Мектеп оқушыларының жеке істері талаптарға сәйкес келеді: жыл қорытындысы бойынша сынып жетекшілері Қажкенова Р. С., Бакирова О. А., Вилавская Л. В. осы құжаттарға адал қарау байқалады, негізгі және жоғары мектепті бітіргені туралы аттестаттар мен куәліктер беру кітабының талаптарына сәйкес толтырылған, кітаптарда барлық жазбалар бар. Сынып журналдарына барлық қорытынды, жылдық бағалар енгізілді. 1-11 сынып табелі талаптарға сай. Осылайша, нормативтік құжаттардың орындалуы қамтамасыз етілді. Педагогикалық ұжым алға қойған міндеттерді жүзеге асыра алды, бірақ басты мәселе жекелеген мектеп құжаттарында екі тілді сақтамау болып отыр. Педагогикалық кадрлар. Мектептің мақсаты мен тақырыбын іске асырудың басты ресурсы педагогикалық кадрлар болып табылады. Мектепте барлығы 21 мұғалім , 1 мектеп тәрбиешісі, 2 шағын орталық тәрбиешісі бар.

Білімі, жұмыс өтілі және санаты бойынша педагогикалық кадрлардың сапалық құрамы.

1-кесте.

 

Мектеп

барлығы

білімі

Еңбек өтілімі

санаттары

Жоғары

арнаулы

3 жылға дейін

3 - 8

9-16

17-20

20 аса

жоғ

1-ая

2-ая

б/к

1

Ұзынсу

21

17

4

3

4

5

4

5

5

7

5

4

арлық мұғалімдер курстық қайта даярлаудан өтіп, жаңартылған бағдарлама бойынша 16 мұғалім курстан өтті.

Ағымдағы үлгерімнің деректері бойынша бірінші және жоғары санатты мұғалімдердің үлес

Пәндер

1 ші және жоғары санатпен

паспорталған

паспортталмаған

паспортталмадыҚазақ тілі

Қазақ тілі

2

1

3

Жоқ

Орыс тілі

2

1

1

Жоқ

Математика

2

1

1

Жоқ

Физика

 

1

 

Жоқ

Химия

 

1

 

Жоқ

Биология

1

 

 

жоқ

Қазақстан тарихы

1

1

0

жоқ

Өзін-өзі тану

1

 

0

жоқ

Бастауыш сыныптар

2

2

2

жоқ


Жетекші мұғалімдер өз пәнін тереңдете қоймайды. 10-11 сыныптардағы бейіндік курстарды бірінші және жоғары санатты мұғалімдер жүргізеді. Мұғалімдер Мусина К. М., Бакирова О. А., Калиева Г. М., Хазаева Л. Ш. "КИО"республикалық қашықтық олимпиадасының жүлдегерлері атанды. Бастауыш сынып мұғалімі А. А. Молдабекова 3 орынға ие болды, тарих мұғалімі Л. Ш. Хазаева аудандық пән олимпиадасында облыстық пән олимпиадасының қатысушылары болды.

Пән бойынша соңғы нәтижелер сапасының рейтингтік кестесі

Аты - жөндері

Білім пайызы

Мамбетова А.А.

89

Кажкенов М.А.

84,5

Бакирова О.А.

83

Бянкина Т.П.

83

Ватаева М.Т.

80

Хазаева Л.Ш.

79

Калиева Г.М.

78

Рахманова Д.К.

52,7

Мусина К.М.

70,6

Кажкенова Р.С.

68,7

Бакирова Л.А.

68,7

Молдабекова А.М.

65,4

Молдабеков К.К.

62,5

Вилавская Л.В.

61,3

Орыс тілінде оқу

сыныптар

пәндер

1

2

5

7

8

11

қорытынды

Орыс сауаты

50

 

 

 

 

 

50

Қазақ тілі

67

50

50

75

100

100

73

Қазақ әдебиеті

-

 

50

50

100

100

75

Орыс тілі

-

63

50

50

100

75

67

Орыс әдебиеті

-

75

67

50

100

100

78

Ағылшын тілі

-

 

50

75

100

100

81

Математика

67

63

50

-

-

-

60

Алгебра

-

 

 

75

100

75

83

Геометрия

-

 

 

75

100

75

83

Дүниетану

67

88

-

-

-

-

77

География

-

-

67

75

100

75

79

Биология

-

 

 

100

100

75

92

Физика

-

 

 

100

100

100

100

Химия

-

 

 

 

100

75

88

Информатика

-

 

 

100

100

100

100

Дүниежүзі тарихы

-

 

 

100

100

-

100

Қазақстан тарихы

-

 

83

100

100

100

96

Қоғамтану негіздері

-

 

 

 

 

100

100

Бейнелеу өнері

100

100

100

-

-

-

100

Музыка

100

100

100

-

-

-

100

Еңбекке баулу

100

100

100

100

100

-

100

Дене шынықтыру

100

100

100

100

100

100

100

Мектеп бойынша үлгерім 100% - ды құрады, білім сапасы 68% - ды құрады, бұл өткен жылмен салыстырғанда 3,5% - ға жоғары. МЖМБС-ны орындаудың негізгі мәселесі келесі пәндер бойынша соңғы нәтижелер сапасының төмендігі болып табылады: Қазақ тілі 5-сыныпқа 50% мұғалім А. М. Молдабекова, ағылшын тілі 5-сыныпқа 50% мұғалім Д. К. Рахманова . Жақсы оқушылар мен үздіктер резервімен жұмыс істеу жүйесі жоқ. Мектепшілік басқару жыл тақырыбы аясында мектептің жүйелі жұмыс істеуі мен дамуын мектеп оқушылары қамтамасыз етті. Әкімшілік-басқару қызметкерлері жоспарланған барлық сабақтарға қатысты, оның ішінде К. М. Мусина, В. Н. Буданова, М. Қалиева, О. А. Бакирова, А. А. Мамбетова, Л. Ш. Хазаева.

            Педагогикалық кеңестерде келесі сұрақтар қарастырылды: "Рухани жаңғыру" мемлекеттік бағдарламасын іске асыру, оқушыларды ОЖСБ, ҰБТ-ға дайындау және т. б.сұрақтар.  Оған 21 мұғалім қатысты, бұл 100% мұғалім. Педагогикалық кеңестерде 25 басқарушылық шешім қабылданды. 1-ші жарты жылдықта қазақ, ағылшын және орыс тілдерін оқытудың жай-күйі, 2-ші жарты жылдықта жаратылыстану-математикалық цикл пәндерін оқытудың жай-күйі жаппай тексеру жүргізілді. Жалпы алғанда, мектеп алға қойылған міндеттердің орындалуын қамтамасыз етуге мүмкіндік берді, бірақ мектеп ӘБ басшыларының шағын қолдау көрсетуі, басқару шешімдерінің орындалуын бақылау жүйесінің болмауы МӘБ мәселесі болып қала береді.

Мектепте 10 паспортталған кабинет бар. Осы оқу жылында кабинеттері бар мұғалімдер өздерінің дидактикалық материалдарын, әдістемелік жинақтарын, көрнекі құралдарын толықтырып отырды. Стендтер безендірілді. Мұның бәрі кабинеттердің сабаққа жұмыс істегенін көрсетеді. 

Мектеп жанындағы учаскеде көкөніс дақылдары: қырыққабат, картоп, сәбіз, қызылша отырғызылды. Жақсы өнім жиналды, ол мектеп асханасына тапсырылды.

Осылайша, мектеп ұжымы алға қойылған мақсаттар мен міндеттерді жүзеге асыра алды.:

* мектеп бойынша білім сапасын арттыру;

* жоғары және бірінші санатты мұғалімдер санын арттыру;

Бірақ талдау барысында келесі мәселелер анықталды:

* педагогикалық ұжымның ақпараттық сауаттылығының төмен деңгейі;

* облыстық деңгейдегі зияткерлік конкурстар мен олимпиадаларда оқушылардың жетістіктері жоқ;

* химия, биология, физика кабинеттерінде жабдықтың болмауы.

Мектеп туралы мәлімет