e-mail: irt.plan.roo2@mail.ru

тел. 871832 2-11-40

140500, Ертіс ауданы

Ертіс а. И.Байзаков қөшесі, 14

Жол жүру картасы
Сенім телефоны
8 71832 2 25 38
Бір жылда142405
Бір айда14190
Бір аптада3344
Кеше656
Тәулік13
Температура режимі

Жазғы мезгілде судағы қауіпсіздік ережелері

Жазғы мезгілде судағы қауіпсіздік ережелері

1. Емес, тоқта емес, сол жерлерде, қайдан алуға болады құлап суға.

2. Егер сіз жүзе алмасаңыз немесе жаман жүзсеңі, терең жерге бармаңыз.

3. Ешбір жағдайда таныс емес жерлерде сүңгімеңіз. Ол жердің түбінде не болуы мүмкін екені белгісіз.

4. Ешқашан су астында "жауды" ұстап тұру ойынындары қауіпті.

5. Қолдан жасалған салдарда немесе басқа жүзу құралдарында жүзуге тырыспаңыз. Олар сіздің салмағыңызді көтере алмайды немесе төңкере алады.

6. Қайықтың шайқалуы, оның бойымен жүру немесе борт арқылы майысу өте қауіпті, өйткені қайық бұрылуы мүмкін.

7. Жағадан алысқа кетіп қалмаңыз және су айдынын дауға өткізбеңіз. Шаршағанды сезініп, бірден жағаға жүзіңіз.

8. Егер сіз суда аяғыңыз сіңір жинай бастасаңыз-үрейленбесеңіз, үлкен саусағыңның артынан аяғыңызды қолмен созуға тырысыңыз.

9. Суға кетіп бара жатқан адамды көрген жағдайда  - ересектерді көмекке шақыр, қатты айқайлап , назарын қоршаған ортаға айналдыру. Қараңызшы-қол астында құтқару құралдары жоқ па. Олар суда жүзіп, суға батып бара жатқан адамға дейін өсіп келе жатқан нәрселердің бәрі болуы мүмкін.  Егер бұл мүмкін болса, жұқа қолмен, қалың арқанмен созуға тырысыңыз.

 1.Суға түсу кезінде тез және суға түсу кезінде қозғалыссыз тоқтау болмайды.    Суықты сезініп, тез судан шығу қажет.

2. Тамақ ішкеннен кейін бірден шомылмаңыз және үлкен дене күші (футбол ойнау, жүгіру және т.б.). Тамақтану мен шомылудың арасындағы үзіліс 45-50 минуттан кем болмауы тиіс.

   3. Суық ауа-райы жылында, бірнеше жеңіл дене жаттығуларын жасаңыз.

4. 30 минуттан артық суға түспеңіз; су суық болса, 5-6 минут жеткілікті.

5. Құлақ ауруларында суға басымен төмен секірмеңіз.

  6. Су астында ұзақ уақыт қалмаңыз.

   7. Судан шығып, құрғап, бірден киініңіз.

8. Судағы қауіптер: қадалар, тастар, қоқыстар; иірімдер - тереңірек сүңгу т.б.

9. Тек рұқсат етілген және жақсы белгілі жерлерде шомылыңыз.

10. Қарапайым құтқару құралдарын пайдалана біліңіз.

11. Таңертең немесе кешке шомылуға жақсы, содан кейін күйік алудан қорықпай, жақсы демалуға болады.

12. Суда  су астында ұзақ уақыт қалдырмаңыз.

13.  Судан шыққаннан кейін құрғатыңыз және бірден киініңіз.

14. Тіпті жеңіл шаршағанды сезініп, жағаға жүзіңіз.

Құрысу-жүзу кезінде бұлшықеттердің еріксіз ауырсынуы. Құрысулар кезінде жоғалтпаңыз, суда қалуға тырысыңыз және көмекке шақырыңыз.

Құрысулар кезінде өзіне-өзі көмек көрсету тәсілдерін қолданыңыз:

аяқтың тартылуы-сіз терең тыныс, сүңгіңіз, аяқтың үлкен саусақтарыңыз үшін өзіңізді ұстаңыз және өзіңізді қатты тартасыз;

жамбас бұлшық етінің құрысуысіз аяғыңызды тізеде бүгіп, оны жамбас бетіне қолмен қысады;

іштің бұлшық еті-аяқтың тізе бүгілгенін ішке тартыңыз;

Есте сақтаңыз:

бұлшықеттің қозғалысы құрысудың жоғалуын тездетеді;

егер құрысулар аяқталса, жағаға тез шығыңыз, себебі құрысулар қайталануы мүмкін.

Суға батушыға көмек көрсету кезіндегі іс-әрекеттер:

1. Егер адам қол жетімділік шегінде болса, тізеге түсіп немесе су жиегіне шығып, оған қолын немесе қандай да бір затты (сүлгі) т.б.

2.Егер адам жағадан алыс болса, оған жүзбелі затты (тақтай, құтқару шеңбері) лақтырыңыз, егер бала батып кетсе, онда балаңызға жүзбелі затты арқанға лақтырыңыз: сонда сіз баланы жағаға көтере аласыз. Құтқару шеңберін суға батушыға қарай лақтыру керек. Шеңбер суға батудан бір жарым метр құлап кетуі керек, әйтпесе зардап шегушіні соғасыз.

3. Егер зардап шегуші сізді басып алған болса, онымен бірге сүңгіңіз. Ол сізді босатып, дем алу үшін жоғары көтеріледі.

4. Егер үрейде суға батқан болсаңыз, арқадан жүзіп, жағаға жүзіңіз. Зардап шегушінің басы су үстінде болуы тиіс).

5. Егер жағада қалып, балаға көмектесу мүмкін болмаса, суға кіріп, оған қандай да бір затты созып, баланы жағаға тартыңыз .

6. Егер адам дем алмаса, ауызға ауызға жасанды тыныс алуға кірісіңіз. Оның пульсін тексеріп, қажет болған жағдайда реанимацияға кірісіңіз.

7. Егер адам дем алса, оны жылы жерге апарып, дымқыл киімді шешіп, көрпеге орап, дәрігерді шақырыңыз.

    Тыйым салынады:

1. Су төгінділерінің, шлюздердің, көпірлердің, су бұрғыштардың, шлюздердің, бөгеттердің, айлақтардың, айлақтардың және басқа да гидротехникалық құрылыстардың жанында шомылу

2. Суға қараусыз баруға қауіпті.

3. Белгіленген белгілерден (шомылуға бөлінген учаскенің қоршауларынан) жүзуге.

4. Моторлы қайықтарға, баржаларға жақын жүзуге.

6. Жоғары толқында шомылуға.

7. Мұнарадан секіру, егер оның жанында басқа жүзгіштер болса.

8. Жолдастарды мұнарадан немесе жағалаудан итеруге.

9.   Күнге ұзақ болғаннан кейін сүңгу (бұлшықеттердің күрт рефлекторлы қысқаруы қауіпті, бұл тыныс алудың тоқтауына әкеледі).

10. Шаңғы трассасы, егер ол мұз үстімен өтетін болса, ілгішпен (жалаушалармен) белгіленуі тиіс.

11.Мұзға жыртылған жағадан, әсіресе таныс емес жерде сырғанау өте қауіпті. Тіпті алда ойықты байқап, мұзда сыну немесе басқа да қауіп-қатерді байқап қалған кезде, әсіресе кішкентай балалар сырғанап жатса, тежеуге немесе жаққа бұруға қиын болады.

12. Шанамен, шаңғымен, конькимен сырғанау үшін ересек адамдар алдын ала зерттеген мықты мұз жамылғысы бар орындарды таңдау қажет.

13. Жылынулар кезінде мұзда ерекше сақ болу керек, тіпті қысқы мұз өз күшін жоғалтады.

Қауіпсіздік ережелері