e-mail: irt.plan.roo2@mail.ru

тел. 871832 2-11-40

140500, Ертіс ауданы

Ертіс а. И.Байзаков қөшесі, 14

Жол жүру картасы
Сенім телефоны
8 71832 2 25 38

Альбина - мектеп мақтанышы!

Альбина - мектеп мақтанышы!

Оқу-білімсіз өнер де жоқ, ақын болу үшін де, болмаса басқа түрлі өнерпаз болу үшін де, ең алдымен білім керек.

Ғабит Мүсірепов

 

       «Білім алудың тамыры ащы, бірақ жемісі тәтті», - деп бірінші ұстаз Аристотель айтқандай, білім мен өнер сіздің болашағыңыздың жарқын болуына бірден-бір кепіл. Қазіргі жас ұрпақ  білім жолына бар күш –қайратымен, ерік -жігерімен барынша кірісуде.     Адамзат алдында тұратын ұлы мұрат – міндеттердің ең бастысы – өзінің ісін, өмірін жалғастыратын салауатты, саналы, рухани бай және ақыл - парасаты мол, мәдени - ғылыми өресі озық азамат тәрбиелеу.

        Әрбір мемлекеттің болашағы мектебінде шыңдалады. Қазіргі таңда мемлекетіміз білім саласына оның ішінде білімді жаст арға көп көңіл бөлуде.  Соның айғағы рет інде мектеп окушыларының пән олимпидаасы  жыл сайын өткізіледі. Оқушылардың пән олимпидасына мектеп қабырғасында басталып республика деңгейінде өтеді. Биылғы оқу жылында Павлодар облысы, Ертіс ауданы, Голубовка  ауылының Абай ЖОББМ осы олимпиадаға  өте белсенді қатысты деп ауыз толтырып айтуға болады. Қараша айында мектепішілік пән олимпидасында жақсы нәтиже көрсеткен 11- сынып оқушысы Дернина Альбина қазақ тілінен аудандық , облыстық олимпиаданың жеңімпазы болды. Сонымен қатар, Альбина ПМПУ-дің білім грантына ие болды.             

      Дернина  Альбина-Абай ЖОББМ 11-сынып оқушысы. Ол қазақ тілінен оқушылар олимпидасына 8- сыныптан бастап қатысады. Әр жылдары 1,2- орын жүлдегері болып танылды. Биылғы оқу жылында Альбина  осы олимпиаданың жүлдегері, жеңімпазы болуды өзіне мақсат ретінде алға қойды. Облыстық олимпиданың жеңімазы болғасын ол наурыз айының 25-29 аралығында өтетін Респубикалық олимпидаға дайындыққа кірісті. Қосымша кітаптар, грамматикалық тапсырмалар, тестілер, эссе жазу т .б  пән мұғалімінің берген тапсырмасын мұқият орындап, бар күш жігерін осы дайындықққа жұмсады. 

       Альбина  -23-наурызда, Қызылорда қаласына Павлодар облысының құрама командасымен жолға шықты.Сайысқа Республикамыздың түкпір- түкпірінен өз облыстарының дарынды оқушылары келді. Олимпиадамен бірге оқушылар Қызылорда қаласының көрікті жерлерін аралап, әр түрлі спорттық жарыстарға қатысты.Сонымен, 29- наурыз олимпиада қортындысы бойынша Дернина Альбина жалпы білім беретін пәндердің Республикалық олимпиадасында қазақ тілінен  3- орынға ие болып, қола медель алды.   Бұл  аудан ,мектеп тарихында бұрын болмаған айтулы оқиға еді. 31- наурызда Ертіс ауданының білім бөлімінің басшысы Самал Қанатқызы Қадірова , Абай ЖОБББМ директоры Айгүл Ережепқызы, сынып жетекшісі, пән мұғалімдері жеңімпазды салтанатты түрде қарсы алды.  Сонымен қатар ,3-сәуір күні мектепте  ауыл әкімі Каламов Ж.А сыныптастары, оқушылар, мұғалімдері  құттықтады.   Ауыл кітапхананасының коворкинг  орталығында  ауылдастары өздерінің құттықтауларын  білдірді.

 

     Айта кетерлік жәйт, Альбина «сегіз қырлы, бір сырлы» . Ол-  мектепішілік шараларға да белсенді қатысады.Мектептің воллейбол , баскетбол командаларымен  ауданық сайыстарға қатысып жүлделі орындарға ие болды.  Былтырғы оқу жылында облыстық « Тіл парасаты» сайысына қатыстып  алғыс хатқа ие болды. Альбина -биыл мектеп қабырғасын аяқтап үлкен жолға қадам басады.  Білімді, талантты,  оқушымызға алға қойған арман тілектері орындалсын , біз сенімен мақтанамыз дегім із келеді!! Талапты шәкіртімізге тек  өмірде алар асуларың көп болсын, жолың әрқашан ашық болсын деген тілек айтқымыз келеді!!!

 

 

Работа по развитию детской одаренности

Проблема: Отсутствие системы подготовки учащихся к районным мероприятиям;

Цель: Целенаправленное воздействие на развитие интеллектуального, творческого, личностного потенциала одаренного школьника через различные формы урочной и внеурочной деятельности

Задачи:
1. Создание творческой атмосферы путем организации кружков, факультативов по предметам, проведение предметных олимпиад, недель, конференций и др.
2. Привлечение учащихся к творческим конкурсам вне школы.
3. Изучение и внедрение в практику новых технологий образования, направленных на развитие творческих способностей учащихся.
4. Совершенствование работы методических объединений учителей, организация изучения новых методик обучения и диагностики одаренных детей.

№ п/п

Содержание

Сроки

Ответственный

1

Проведение диагностических исследований на предмет выявление талантливых и одаренных детей

сентябрь

Педагог-психолог

2

Разработка программы, подбор дидактического материала к занятиям

Сентябрь-декабрь

Педагог-психолог

3

Мониторинг динамики работоспособности, увлечения состояния здоровья одаренных учащихся

январь

Педагог-психолог

4

Анкета для родителей «Как распознать одаренность Л.Г. Кузнецова, Л.П. Сверч

январь

Педагог-психолог

5

Анкета структура интеллекта Г. Гарднер 6-8 класс

февраль

Педагог-психолог

6

Краткий интеллектуальный тест Н.В. Бузинина 6-8 класс

февраль

Педагог-психолог

7

Тест креативности Торренса 5-8 класс

март

Педагог-психолог

8

Индивидуальное консультирование родителей по вопросам одаренности

По запросу

Педагог-психолог

9

Выступление на м/о учителей начальных классов «Виды одаренности»

март

Педагог-психолог

10

Проведение занятий по развитию творческой и интеллектуальной одаренности

Январь-март

Педагог-психолог

11

Консультирование педагогов «Особенности работы с одаренными детьми»

По запросу

Педагог-психолог

12

Беседа с родителями, тема: «одаренный ребенок в семье. Как ему помочь?»

По запросу

Педагог-психолог

13

Индивидуальное консультирование педагогов, родителей, учащихся

По запросу

Педагог-психолог

Дарынды